mandag 28. mai 2012

Barcelona here I come

Mari og jeg stikker noen dager i slutten av august til Barcelona. Billettene er bestilt, så vi MÅ bare reise. Det går litt opp og ned om jeg vil ut å reise eller ikke, men hvis reiselysten svikter er det bare å stikke innom google og søke på ordet travelling. Barcelona er en konge start for å fly litt ut av redet. Teste vingene liksom. Forresten, noen nettsteder jeg fikk ett godt førsteinntrykk av og som jeg må huske på:
- www.vegabond.no
- www.travellink.no
- www.lonelyplanet.com


Skal snakke så mye spansk jeg kan!
¿Hola, que tal?
Strender, maten, folkelivet, shopping, varmen, sola, språket, gatelivet, you name it.
JEPP, jeg gleder meg!


Bare en bitteliten strekning...

2 kommentarer:

Sigrid sa...

Glæd dæ til Barcelona! Det e fantasisk! Æ lik at bloggen din e blitt en opplevelse/drømme blogg. Får skikkelige reise abstinensa blandt oppgaveskriving og eksamen...

Nora sa...

mmm, tror på siden det kommer fra deg! Gleder meg masse. Jaa,åå så sjukt lett å drømme seg bort da...